Absolvent dokáže nadobudnuté poznatky využiť v praxi ako pracovník v oblasti marketingovej komunikácie. Samostatne pracuje na obsahovej a formálnej stránke jednotlivých prostriedkov využitých v rámci marketingovej kampane. Pracovnú komunikáciu I komunikáciu s verejnosťou vedie profesionálnym spôsobom. Absolvent má nadobudnuté znalosti zo základných oblastí marketingovej komunikácie, ktoré ovláda po teoretickej i praktickej stránke.
Podanie prihlášky na Katedru marketingovej komunikácie je možné podať elektronickou formou. Prihlášku je potrebné podať výlučne cez portál e-prihlášky UK v Bratislave. V prípade zasielania elektronickej formy prihlášky nie je nutné posielať aj tlačenú formu.
Základnou podmienkou pre prijatie na KAMAKO je absolvovanie maturity. V prijímacom konaní maturitné ani stredoškolské výsledky nezohľadňujeme.
Ďalšou podmienkou pre prijatie, je úspešné absolvovanie prijímacích skúšok, ktoré sa delia na dve časti:
Test špecifických predpokladov – Talentové skúšky, ktoré zabezpečuje Katedra marketingovej komunikácie. Skúšky pozostávajú z dvoch praktických zadaní, ktoré musí uchádzač splniť:
Test všeobecných študijných predpokladov – tento test zabezpečuje spoločnosť SCIO, viacej informácií o prípravných kurzoch a termínoch nájdete na: scio.sk. Uchádzač môže absolvovať aj viacej termínov testu, pričom sa mu bude do hodnotenia rátať iba najlepší z výsledkov.
Katedra marketingovej komunikácie v súvislosti s prijímacími pohovormi organizuje prípravný kurz, na ktorom záujemcovia o štúdium môžu absolvovať talentovú skúšku nanečisto. Prípravný kurz sa bude konať 23. marca 2024 v priestoroch Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty UK na Štúrovej ul. 9 v Bratislave v čase od 9:00 hod. do cca. 17:00 hod. (vrátane obedňajšej prestávky).
Účastníkom kurzu poskytneme podrobné informácie o štúdiu marketingovej komunikácie a talentových skúškach, ako aj učebné materiály. Precvičia si tvorbu textového a obrazovo-textového inzerátu a dostanú spätnú väzbu od našich pedagógov.
Cena kurzu je 80€ a účasť na ňom je dobrovoľná. Uchádzačom, ktorí si k nám podali prihlášku, budú zaslané podrobnejšie informácie o prípravnom kurze a pozvánka s presným harmonogramom.
Účastníkov kurzu prosíme, aby si so sebou priniesli pomôcky potrebné na tvorbu obrazovo-textového inzerátu: výkres A4, ceruzky, farebné ceruzky, fixky, nožnice, lepidlo, farebné papiere, časopisy, strúhadlo, príp. ďalšie potreby na tvorbu koláže.
Pre detailnejšie informácie môžete navštíviť priamo web fakulty.
© Katedra marketingovej komunikácie od r. 2021