Magisterské
štúdium
Magisterské
štúdium
Študijný program: Marketingová komunikácia
Študijný odbor: 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Stupeň štúdia: magisterské
Forma štúdia: denné
Štandardná dĺžka štúdia: 2 roky
Udeľovaný akademický titul: Magister (Mgr.)

Profil absolventa
Absolvent získava komplexné poznatky z oblasti marketingovej komunikácie, a základné poznatky z disciplín ako sú sociológia, psychológia, lingvistika, ekonómia, atď. Svojimi nadobudnutými skúsenosťami dokáže komplexne navrhovať a realizovať propagačné prostriedky i kampane. Dokáže zastávať riadiace pozície v oblasti marketingovej komunikácie, samostatne viesť projekty či navrhovať riešenia v oblasti integrovanej marketingovej komunikácie.

Profil absolventa
Absolvent získava komplexné poznatky z oblasti marketingovej komunikácie, a základné poznatky z disciplín ako sú sociológia, psychológia, lingvistika, ekonómia, atď. Svojimi nadobudnutými skúsenosťami dokáže komplexne navrhovať a realizovať propagačné prostriedky i kampane. Dokáže zastávať riadiace pozície v oblasti marketingovej komunikácie, samostatne viesť projekty či navrhovať riešenia v oblasti integrovanej marketingovej komunikácie.
Prijímacie konanie
Na štúdium si môžete podať elektronickú prihlášku.
PODMIENKY PRIJATIA
Podmienkou prijatia na magisterský stupeň je úspešné absolvovanie testu, ktorý obsahuje okruhy otázok z predmetov z bakalárskeho stupňa.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE O PRIJÍMACOM KONANÍ NA AKADEMICKÝ ROK 2022/ 2023
TERMÍN PODANIA PRIHLÁŠOK DO:
30. 04. 2023
PREDPOKLADANÝ TERMÍN PRIJÍMACEJ SKÚŠKY
20. 06. 2023