Absolvent získava komplexné poznatky z oblasti marketingovej komunikácie, a základné poznatky z disciplín ako sú sociológia, psychológia, lingvistika, ekonómia, atď. Svojimi nadobudnutými skúsenosťami dokáže komplexne navrhovať a realizovať propagačné prostriedky i kampane. Dokáže zastávať riadiace pozície v oblasti marketingovej komunikácie, samostatne viesť projekty či navrhovať riešenia v oblasti integrovanej marketingovej komunikácie.
Na štúdium si môžete podať elektronickú prihlášku.
Predpokladom prijatia na študijný program je absolvovanie bakalárskeho študijného programu patriaceho do odboru mediálne a komunikačné štúdiá (so zameraním na marketingovú komunikáciu). Uchádzači a uchádzačky nevykonávajú prijímaciu skúšku, ale sú prijímaní podľa poradia zostaveného na základe dosiahnutého váženého študijného priemeru z profilových kurzov absolvovaných počas bakalárskeho štúdia alebo ich ekvivalentov:
Uchádzačky a uchádzači, ktorých materinským jazykom nie je slovenčina, sú u nás vítaní. Myslite ale, prosím, na to, že predpokladom na úspešné zvládnutie štúdia je znalosť slovenského jazyka najmenej na úrovni B1. Odporúčame preto v dostatočnom predstihu pracovať na svojej slovenčine a zapísať sa na kurz, ktorý ponúka Studia Academica Slovaca alebo niektorá z jazykových škôl.