Študenti začínali s nulovým budgetom,
na event FLAME prilákali zvučné mená.
Ako sa im to podarilo?

Študenti začínali s nulovým budgetom,
na event FLAME prilákali zvučné mená.
Ako sa im to podarilo?

Katedra marketingovej komunikácie patrí k najdynamickejším katedrám na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského. Prepája kreatívne študijné prostredie s praxou, čoho príkladom je aj legendárny KAMAKO bál, ktorý každoročne organizujú študenti. Vedia tak ukázať, ako dokážu uplatniť nadobudnuté vedomosti a skúsenosti v praxi.

 

Tohtoroční štvrtáci z KAMAKO však prichádzajú s moderným rebrandovaným prevedením tradičného eventu s názvom FLAME. Piatok trinásteho (13.5.) zachránia humorom, hudbou a networkingom v priestoroch SPACE UP.

Hlavná výzva

Hlavným cieľom eventu je prilákať marketérov, freelancerov, milovníkov KAMAKO, študentov, jednoducho všetkých homo creatives. Keďže kapacita priestorov je 200 ľudí, výzvou organizátorov je naplniť ju.

 

Prvým problémom organizovania eventu je časová náročnosť, keďže študenti ho organizujú v rámci predmetu počas letného semestra. Na všetko majú približne len 80 dní. Druhým problémom je finančná náročnosť. Študenti začínali s nulovým budgetom, zatiaľ čo náklady na takýto event sa môžu vyšplhať na tisícky eur.

 

Aj napriek časovej a finančnej náročnosti sa im podarilo pritiahnuť zvučné mená — stand-up komikov Jakuba Zitrona Ťapáka a Mariána Psára, pričom nebude chýbať ani víťaz Radio_Head Awards 2021 Lash & Grey, Otec Mirec, Young Aesthete a DJ Yung Monty.

Hlavná výzva

Hlavným cieľom eventu je prilákať marketérov, freelancerov, milovníkov KAMAKO, študentov, jednoducho všetkých homo creatives. Keďže kapacita priestorov je 200 ľudí, výzvou organizátorov je naplniť ju.

 

Prvým problémom organizovania eventu je časová náročnosť, keďže študenti ho organizujú v rámci predmetu počas letného semestra. Na všetko majú približne len 80 dní. Druhým problémom je finančná náročnosť. Študenti začínali s nulovým budgetom, zatiaľ čo náklady na takýto event sa môžu vyšplhať na tisícky eur.

 

Aj napriek časovej a finančnej náročnosti sa im podarilo pritiahnuť zvučné mená — stand-up komikov Jakuba Zitrona Ťapáka a Mariána Psára, pričom nebude chýbať ani víťaz Radio_Head Awards 2021 Lash & Grey, Otec Mirec, Young Aesthete a DJ Yung Monty.

Ako študenti komunikujú?

26-členný tím študentov-marketérov sa v rámci komunikácie rozhodol využiť potenciál osobného kontaktu a zdieľania na sociálnych sieťach – na Facebooku, Instagrame, taktiež aj na LinkedIne. Komunikáciu na jednotlivých platformách prispôsobujú cieľovej skupine, ktorú chcú zasiahnuť.

 

Možno spomenúť, že za tri týždne od uverejnenia akcie potvrdilo účasť na evente na Facebooku 95 ľudí, zatiaľ čo ďalších 150 prejavilo záujem bez akejkoľvek platenej podpory. Výnimočne sa darí ich eventu aj na LinkedIn, kde sa nahlásilo už vyše 150 účastníkov, čo je pre túto sieť nezvyčajné. Predaj lístkov spustili približne dva týždne pred eventom cez GoOut.

 

O zásah publika sa doposiaľ postarali viacerí účinkujúci, ktorí zdieľali jednotlivé posty na svojich sociálnych sieťach, pár dní pred eventom tak urobia aj vopred dohodnutí influenceri.

 

Na rozposielanie osobných pozvánok a informácií o evente využívajú štvrtáci e-maily. Tie putujú najmä študentom KAMAKO. Osobne pozývajú pedagógov, taktiež aj agentúry.

 

Neobišli ani tradičný párty formát plagátov, ktoré vyvesili na viacerých miestach v Bratislave, vrátane univerzity, kde študujú.

Dominika Pacigová, KAMAKO

Ako študenti komunikujú?

26-členný tím študentov-marketérov sa v rámci komunikácie rozhodol využiť potenciál osobného kontaktu a zdieľania na sociálnych sieťach – na Facebooku, Instagrame, taktiež aj na LinkedIne. Komunikáciu na jednotlivých platformách prispôsobujú cieľovej skupine, ktorú chcú zasiahnuť.

 

Možno spomenúť, že za tri týždne od uverejnenia akcie potvrdilo účasť na evente na Facebooku 95 ľudí, zatiaľ čo ďalších 150 prejavilo záujem bez akejkoľvek platenej podpory. Výnimočne sa darí ich eventu aj na LinkedIn, kde sa nahlásilo už vyše 150 účastníkov, čo je pre túto sieť nezvyčajné. Predaj lístkov spustili približne dva týždne pred eventom cez GoOut.

 

O zásah publika sa doposiaľ postarali viacerí účinkujúci, ktorí zdieľali jednotlivé posty na svojich sociálnych sieťach, pár dní pred eventom tak urobia aj vopred dohodnutí influenceri.

 

Na rozposielanie osobných pozvánok a informácií o evente využívajú štvrtáci e-maily. Tie putujú najmä študentom KAMAKO. Osobne pozývajú pedagógov, taktiež aj agentúry.

 

Neobišli ani tradičný párty formát plagátov, ktoré vyvesili na viacerých miestach v Bratislave, vrátane univerzity, kde študujú.

Dominika Pacigová, KAMAKO

HLAVNÍ PARTNERI

PARTNERI

MEDIÁLNI PARTNERI

V TOMBOLE NÁJDETE AJ CENY OD

HLAVNÍ PARTNERI

PARTNERI

MEDIÁLNI PARTNERI

V TOMBOLE NÁJDETE AJ CENY OD

HLAVNÍ PARTNERI

PARTNERI

MEDIÁLNI PARTNERI

V TOMBOLE NÁJDETE AJ CENY OD